Založ si blog

Len sex?


Som veľmi nezávislá sebavedomá žena. V rozťahaných teplákoch a s plienkami v rukách si seba neviem predstaviť. Vždy presviedčam ľudí v okolí, že stabilný vzťah by ma určite zabil. To čo potrebujem, viem predsa získať aj inak, slobodnejšie. Stále mám v dosahu nejakého chlapíka, s ktorým raz – dvakrát do týždňa strávim večer a inak mám pokoj. Žiadne záväzky, žiadne hádky. Nelámem si hlavu, ak niektorý z milencov odišiel – veď príde ďalší. Každému dávam najavo, čo od neho očakávam.

Lenže v jednom z takýchto vzťahov som sa zamilovala. On si užíval nezáväzné sexuálne hry a ja som tajne trpela. Navonok som hrala, samozrejme hrdinku. Uvedomila som si totiž, že ak raz pristúpim na model „ iba sex“, na prerábanie zväzku na skutočný vzťah vlastne nemám ani nárok. Veď to poznáte. Spávajú s dračicami, ale berú si dobré dievčatá…

Nikdy sa nedozviem, či by môj milenec mohol mať záujem aj o moju dušu a srdce. Psychológ mi poradil, že ak aj začnem vzťah ako čisto sexuálny, no keď sa veci vo mne postupne zmenia, mám nájsť odvahu prediskutovať to s milencom.


Ak sa niekto ocitá v podobnej situácií, tak tu je moja rada z osobných skúseností : Ak tému otvoríte a partner nástojí na voľnej forme spolunažívania, dobre zvážte, či vám bude stačiť to, čo od neho môžete dostať. Alebo sa radšej hrdo poberiete preč- lízať si rany a dúfať v lepšiu budúcnosť.

Uspokojiť sa so sexom a pritom túžiť po láske je síce vo filme romantické, v skutočnom živote je to však zbytočný masochizmus.

Je sex taký dôležitý?

Je pravda, že sex vo vzťahu rokmi zdevalvuje a popri miliónoch starostí ho zrejme nebudete praktizovať každý večer, bolo by však hlúpe zriecť sa ho v prospech zväzku s mužom, ktorý vás nedokáže uspokojiť, zato vie perfektne grilovať, Ak je práve erotická, zmyselná stránka významovou časťou vašej osobnosti, nenechajte si nahovoriť, že by ste mali „hľadať pravé hodnoty inde“. Žiadny vzťah nie je dokonalý a dôležité je, či dostávate to, čo vás skutočne napĺňa. Nikto nemá právo rozhodovať za vás či je sex menej dôležitý ako napríklad láska k deťom, spoločné koníčky alebo tolerancia, a kto tvrdí, že pri svojom partnerovi nemusí nad niečím prižmurovať oko, nehorázne klame. Ak sa vám lepšie prižmurujú oči v posteli ako mimo nej – smelo do toho!

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 07:40

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

pravda

Je veľmi ťažké dostať hlavu a srdce dohromady - v mojom prípade, nie sú ani priateľské :-) A že konflikt vytvára spisy, tak som pripravená otvoriť svoju myseľ a ísť do sveta mojich slov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4363x
Priemerná čítanosť článkov: 1454x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy